SCRAPBOOKING EMPORIO

vineri, 26 noiembrie 2010

2 zile de liniste sau de dor?

pentru prima oara in 2 ani de cand l-am nascut pe David, stau departe de el mai multe zile...a plecat la ai mei de astazi pana duminica pentru ca noi plecam la munte si nu-l puteam lua. A plecat fara probleme, a luat-o pe mama de mana si s-a urcat in lift...acum am vorbit cu ai mei la telefon, si l-am auzit cum radea si se bucura de compania lui TATAI'...am simtit invidie si gelozie...deja este independent de mine...nu v-am spus ca, de cand s-a nascut, a stat numai cu mine facand exceptie momente in care am mai fost la cumparaturi fara el pentru ca dormea, la o nunta sau un botez, dar nimic mai mult...acum a schimbat si locul...
 Oare asta simte o mama cand se duce copilul la gradinita sau la scoala sau cand pleaca in excursie sau...? nu este un capat de tara, dar simt ca-mi lipseste ceva, cred ca mai degraba eu sunt dependenta de el. e liniste in casa, nici nu am putut manca pentru ca sunt obisnuita sa manancam impreuna.
ce gol este spatiul fara glasul si zgomotul unui copil!!!!
ar trebui sa ma apuc sa fac bagajul si pentru noi, dar nu am chef acum!!!! cred ca am dat 10 telefoane pana acum!!!!
va las...ma duc sa mai oftez un pic....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cuvintele voastre